U prethodnom članku opisano je samovlašće Elektrotimoka iz Zaječara u pogledu naplate viška profita i moja pritužba ministarstvu rudarstva i energetike Srbije u vezi nepoštovanja Kodeksa poslovne politike od strane te državne firme.

Tim povodom gornjim obaveštenjem br. 312-01-00218/2010-01 od 04.05.2010. godine oglasio se lično ministar rudarstva i energetike gospodin Petar Škundrić. Po njegovom izveštavanju to ministarstvo nema nadležnost postupanja po svim tačkama moje pritužbe, pa je pritužba prosleđena na nadležnost PD „Jugoistok“ d.o.o. Niš. Za deo pritužbe u kome se ukazuje na stanje niskonaponske mreže pritužba je prosleđena elektroenergetskom inspektoru tog ministarstva radi postupanja u skladu sa Zakonom o energetici.

Ono što je posebno zanimljivo i najvažnije u celoj stvari monopolskog i samovlasnog postupanja Elektrotimoka iz Zaječara jeste činjenica da to ministarstvo nije nadležno ni za kontrolu obračuna izvršenog od strane Elektrotimoka Zaječar, ali je ministar propustio da po službenoj dužnosti taj deo moje pritužbe uputi Ministarstvu trgovine i usluga – Sektor tržišne inspekcije, već je taj „vruć krompir“ vratio u moju nadležnost .

Ovakvo postupanje nadležnog ministarstva rudarstva i energetike asocira me na onu narodnu poslovicu „Vrana vrani ne vadi oči“. Da li u ovom slučaju po pitanju nepoštovanja Kodeksa poslovne politike u nadležnim državnim institucijama umesto vršioca dužnosti na teret poreskih obveznika sede odgovorni ljudi ili vrane videće se po okončanju kompletnog postupka i nakon moje pritužbe i Ministarstvu trgovine i usluga.

Od zaborava sačuvao: Slobodan Radulović