MINISTARSTVU UNUTRAŠNJIH POSLOVA REPUBLIKE SRBIJE, RESORU DRŽAVNE BEZBEDNOSTI

Vrlo, vrlo otvoreno pismo Ministru Dušanu Mihajloviću

Gospodine Ministre ,

Danas, oko 10 časova bio sam pozvan putem telefona od strane za sada nepoznatog lica koje mi je pretilo smrću i naveden je rok od dva dana.

Šta me navodi na osnovanu sumnju da se radi o licu koje je zaposleno u resoru DB-a i to onog dela koje ima relevantne informacije koje se prikupljaju prisluškivanjem tuđih u ovom slučaju moga telefona ?

Elem, juče sam takođe putem telefona razgovarao sa Ivom Pukanićem, glavnim urednikom zagrebačkog „Nacionala“, što je neposredan motiv za pretnju koja je usledila danas.

Korišćena je terminologija koja je „uzeta“ iz pomenutog telefonskog razgovora kao i sam početak pretnje: „Ovde prijatelj sa tenisa!!“, aludirajući na moj i Ivin razgovor o našem zajedničkom poznaniku, inače ambasadoru jedne vrlo uticajne zemlje sa kojim sam se video u beogradskom teniskom klubu. U nastavku je korišćena vrlo specifična terminologija koja je u obliku kolaža saopštena sa jasnom orvelovskom porukom: „Ozna sve dozna“

Ceo ovaj slučaj korespondira sa informacijom kolege Pukanića (i pisanje „Nacionala“ je uzbudilo mnoge iz DB-a kao i vodeće političare u Srbiji i Crnoj Gori) koji mi je ranije saopštio da je gospodin Kestner na saslušanju pred islednicima iz više zemalja saopštio da Cane Subotić ima svog čoveka u odeljenju tehnike DB-a koji mu saopštava sve relevantne informacije vezane za njega lično. Pomenuta je i suma od 50.000 DM koliko Cane plaća to lice mesečno. U normalnoj zemlji, gospodine Mihajloviću, u mom slučaju taj momak iz „prislušnog“ nikad to nebi uradio jer je vrlo logično da on „ofira“ svoj izvor i službu za koju radi. Ali on je potpuno siguran u to što radi jer verovatno ima vašu podršku u tome kao rezultat mog vrlo kritičkog stava prema vašem radu i karijeri što je bila tema u nekoliko mojih TV nastupa. Kao potencijalni motiv bi takođe mogao da bude naše sučeljavanje u Medija centru prošle nedelje kada sam vas pitao o korišćenju primarne emisije vaše kompanije Lutra.

Uostalom, postoji više interesnih grupa koje brine vrsta posla Lutre sa nekim zemljama koje bi se mogle ubrojiti u terorističke Meke.

Iako ste priveli šefa najveće zločinačke organizacije Balkana u Hag – Slobodana Miloševića – time niste ostale ubice koje tako uspešno krijete abolirali od zločina.

Vi mi takođe dugujete odgovor na više poslatih molbi vezanih za istragu dosijea Kurta Valthajma, ratnog zločinca čija se prava dokumenta koje sam imao prilike da vidim pre više godina kod g.Šilje Mihajlovića upravo nalaze u depoima DB-a. I tada kao i sada mi je takođe prećeno od lica iz DB-a i to zbog same činjenice da sam ih dobrovoljno pregledao u stanu pomenutog gospodina a samo dva sata kasnije bio sam fizički napadnut u hotelu „Jugoslavija“ od više izvršioca i samo zahvaljujući slučajnom prisustvu oficira UMPROFOR-a najgore je sprečeno.

Zadatak je trebalo da izvrši siva eminencija DB-ubica Manda koji je ubijen u atentatu pre dve godine u hotelu Interkontinental zajedno sa Arkanom. Ne postoji zemlja u savremenom dobu gde je izvršeno više ubistava ali koja su ostala nerazjašnjena. Sem vaših izjava i obećanja ni jedno nije rešeno otkako ste postali ministar policije.

Srbija je zemlja koja ima najviše ubica i psihopata po glavi stanovnika i njihova zločinačka delatnost, kao i naredbodavci je ono što me je motivisalo da napravim i poseban kompjuterski program za njihovo otkrivanje i privođenje pravdi, koji je sa velikom pažnjom prikazan u celom svetu.

Zato zahtevam da pokrenete istragu povodom ovog slučaja, koju mi je obećao vaš savetnik Ivan Đorđević, koga sam nazvao neposredno posle ovog incidenta.

Zahtevam takođe i vaš odgovor u pisanoj formi .

Smatraću od sada vas lično odgovornim za sve pokušaje da mi se ugrozi u bilo kom obliku moja bezbednost.

O ovom slučaju su obaveštene sve relevantne domaće i strane institucije za ljudska prava, kancelarija predsednika Koštunice, kao i medijske kuće koje se bave zaštitom novinara od mafije, čiji je centar upravo služba državne bezbednosti koja će posle vaše ostavke doživeti svakako najveće promene do danas.

Eliminacijom u sadašnjoj formi ove terorističko-mafijaške organizacije koja je činila na ovim prostorima najgnusnije zločine koje pamti savremena civilizacija otpočeće građenje jednog novog savremenog demokratkog društva.

U Beogradu, 16.07.2001.

Vuk Jovanović – novinar NUNS-a

Potparol resora za ljudska prava Demokratske stranke

Od zaborava sačuvao: Slobodan Radulović

Izvor informisanja: Srpska reč