Ovaj cvetak poklanjam tebi,
Sa neskrivenom nadom,
Da dovešće te k’ meni,
Neprimetno-kradom.

Ako si u srcu sama,
Nudim ti alternativu,
Ako ti je život tama,
Dođi u moju stvarnost sivu.

Osvetli moju tamu,
Pokaži mi smisao života,
A ja te neću pustiti samu,
Daću ti novih žvotnih lepota.

Udahni mi svoj miris života,
Otvori srce za moje nade,
Nikakva nije sramota,
Da slični novu ljubav grade.

Budi uteha mojoj duši,
Postani mi radost života,
Učini kraj ljubavnoj suši,
Ostani moja životna lepota.

Udružimo bol naših duša,
Pružimo šanse nadi,
Možda vredi da se pokuša,
Da nas ljubav iz tame vadi.

Ako te srce vuče na drugu stranu,
Idi, ne osvrći se na mene,
Pusti da potonem u tamu,
Neka mi duša za tobom uvene.

Ako te tvoj program života,
Povuče na tu drugu stranu,
Neka tvom srcu bude lepota,
Da ti moja ljubav ne čini branu.

Autor: Slobodan Radulović